پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام غلامرضا صفایی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: استکبار جهانی و دنیای غرب از نفوذ کلام حق و حقانیت ایران در بین مردم دنیا واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان پایگاه هوانیروز کرمانشاه، عنوان کرد: استکبار جهانی به خوبی از بی ثباتی و پوچی خود آگاه است و از این رو از گسترش اسلام و روشن شدن حقایق واهمه دارد و سعی در خشن جلوه دادن چهره اسلام دارد.

وی افزود : مستکبران جهانی سعی دارند با برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف در سراسر دنیا و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، از نفود اسلام جلوگیری کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: سران استکبار همواره سعی دارند با نقشه ها و نیرنگ های گوناگون، اسلام را وحشتناک معرفی کنند و در این راه با ایجاد گروه های تروریستی، اقدامات زیادی را انجام داده اند .

حجت الاسلام والمسلمین صفایی تصریح کرد: تشکیل و مدیریت گروه های تروریستی مانند داعش در ادامه پروژه اسلام هراسی دنیای غرب است و هزینه این گروهک ها از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تامین می شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا یادآور شد: دشمنان اسلام و مسلمین برای انحراف اذهان جهانیان و جلوگیری از گرایش جوانان به اسلام تاکنون 17گروهک تروریستی را ایجاد و تجهیز کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha