شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردوی جهادی طلاب قزوین

حوزه/ جمعی از طلاب حوزه علمیه استان قزوین، در قالب طرح اردوهای جهادی، به مناطق محروم روستایی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار «حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام میثم درگاهی، مسئول طلاب جهادگر بسیج سازندگی استان قزوین، در جمع طلاب جهادگر قزوینی، گفت: طرح هجرت بسیج سازندگی به نوعی تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری بوده وخوشبختانه این طرح موجب شکوفایی استعدادهای جوانان شده است.

حجت الاسلام درگاهی تصریح کرد: خدمت به محرومین در قالب اردوهای بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت ها وتقویت روحیه اعتماد به نفس جوانان، خودسازی، خدمت به خلق و تبلیغ از اهداف ارزشمند  این اردوها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حوزه علمیه استان قزوین همانند بقیه اقشار مختلف برگزاری اردوهای جهادی طلاب را آغاز کرد و طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوی مدیریت حوزه استان، بسیج طلاب و روحانیون و سازمان بسیج سازندگی استان، طلاب و روحانیونی که در موضوعات مختلف تخصص دارند، شناسایی شده وبه مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند.

مسئول طلاب جهادگر بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: این مرحله چهارمین اردوی جهادی است و خوشبختانه حضور طلاب وروحانیون در مناطق روستایی ومحروم بسیار چشمگیر بوده و در راستای محرومیت زدایی و حمایت از کشاورزان قدم های خوبی برداشته اند.

وی تأکید کرد: طلاب حوزه های علمیه نه تنها امروز در مباحث تبلیغی فعال هستند، بلکه مثل دوران دفاع مقدس همچنان در عرصه های سازندگی و عمرانی پیشرو و پیشگام می باشند.

برپایه این گزارش، این طرح از 5 مرداد با شرکت 40 طلبه آغاز و تا 15 مرداد در روستای نارنده از توابع بخش کوهین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha