شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 355388
۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
امام رضا

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حقانی از برگزاری اردوی ۴۵روزه طلاب این مدرسه، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام حسن ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی اردوی 45 روزه طلاب مدرسه علمیه حقانی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: این اردو با  سه هدف تقویت بنیه آموزشی، تهذیبی، اخلاقی طلاب و با محوریت برنامه هایی چون دیدار با علما و بزرگان، با شرکت حدود 130 نفر از طلاب پایه های یک تا پنج، در مشهد مقدس، در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه های این اردو، ادامه داد: برنامه ها در دو بخش تربیتی و آموزشی اجراء خواهد شد که از آن جمله می توان به برپایی کارگاه های ادبیات، برگزاری کلاس های مشاوره در زمینه های مختلف و ... اشاره کرد.

معاون مدرسه علمیه حقانی خاطرنشان کرد: 2 نفر از اساتید مدرسه، در این اردو حضور فعال دارند و بر کلاس ها و کارگاه ها نظارت دارند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، در پایان، محل اسکان طلاب شرکت کننده در اردو را مدرسه علمیه مرحوم آیت الله العظمی خوئی در مشهد مقدس اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به اهدافی که مدیر و مسئولین مدرسه طراحی کرده اند، توانسته ایم به اهداف پیش بینی شده برسیم.

انتهای پیام40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha