جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میثاق طلبگی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دوره تهذیبی میثاق طلبگی با حضور ۱۸۰ نفر از علاقمندان ورود به حوزه در مدارس علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،در کرمانشاه، اظهار داشت: دوره تهذیبی میثاق طلبگی با حضور نزدیک به 180 نفر از طلاب متقاضی ورود به حوزه در مدارس علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی ابراز داشت: در این طرح، 90 نفر از شرکت کنندگان در شهر کرمانشاه و مابقی در مدارس علمیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب حضور دارند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تهذیب همراه با اخلاق از اولیت های دنیای طلبگی است، خاطرنشان ساخت: در این دوره برنامه های تهذیبی در راستای تقویت اخلاقی شرکت کنندگان برگزار می گردد.

حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: چند تن از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم در این طرح حضور داشته و از اساتید اخلاق استان همچون آیت الله علما امام جمعه محترم کرمانشاه نیز بهره خواهیم برد.

وی بیان داشت: در این دوره، کتب میثاق طلبگی و اخلاق اسلامی، تدریس و مباحثی پیرامون ذی طلبگی به آنان ارائه خواهد شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: در این دوره به متقاضیان ورود به حوزه فرصت داده خواهد شد تا میزان علاقه و توانایی های خود را سنجیده و با محیط حوزه آشنایی لازم را به دست آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha