جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این مطلب که اقبال نکردن مردم خراسان جنوبی از ماهواره، نشان از فرهنگ مناسب آنان است، ابراز داشت: با برنامه ریزی مناسب در زمینه های بصیرتی، اثر ماهواره را از سطح استان پاک نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در بیرجند، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در همایش «پیروان عترت فاطمی» که در هیئت مذهبی فاطمی طبس برگزار شد، اظهار داشت: احترام، تحمل و درک متقابل در خانواده قرآنی باید به عنوان الگو قرار گیرد.

وی آرامش، محبت، دین داری و بصیرت را از مؤلفه های خانواده قرآنی دانست و گفت: اشتغال بانوان و فعالیت های اجتماعی، نباید آنان را از توجه به خانواده بازدارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این مطلب که استفاده کم مردم خراسان جنوبی، نشان از فرهنگ مناسب آنان است، ابراز داشت: با برنامه ریزی مناسب در زمینه های بصیرتی، اثر ماهواره را از سطح استان پاک نمایید.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن از فضای ماهواره ای و مجازی برای مقابله با ما استفاده می کند، خاطرنشان ساخت: این استان با پیشینه فعالیت های فرهنگی و مذهبی در خانواده‌ها، سبب کاهش جرم و جنایت شده و مسئولان و مردم خراسان جنوبی باید همواره مراقب این نقطه قوت باشند.

آیت الله خاتمی خطاب به بانوان تصریح کرد: خواهران بسیجی باید همیشه پیرو ولی فقیه بوده و عنصر بصیرت را با ولایت عجین کنند و در خانواده های خود بسط دهند؛ چراکه محیط خانواده، سنگر حمایت از ولایت است.

امام جمعه موقت تهران همچنین دیروز در جمع مردم طبس قرار گرفت و گفت: این شهرستان در قدیم از بلاد خالص شیعه و زبانزد همگان بوده است.

عضو مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به اینکه طبس افتخار وجود پاره‌تن فرزند موسی کاظم (ع) را دارد، بیان داشت: وجود یک هزار خادم افتخاری در این آستان مقدس، فضیلتی بزرگ به شمار رفته و نشان از عشق به خاندان عصمت و طهارت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha