پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ ایران توانست برخلاف میل جهان و به برکت ۵۰۰۰ دانشمند هسته ای جوان خود یک کشور هسته ای بشود و این در حالی است که آل سعود هنوز مشغول بحث هستند که آیا زنان حق شرکت در انتخابات دارند یا ندارند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنان خود در جمع فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی امام مهدی(ع) در بعلبک گفت: معرکه ما در دنیای امروز فقط معرکه نظامی نیست، بلکه معرکه امنیتی، فرهنگی، فکری، علمی، تکنولوژی و رسانه ای هم داریم و فرزندان ما با وجود تمام بحران ها و مشکلاتی که پیش روی ما بود توانستند یاد بگیرند و موفق شوند.

وی از دانش آموزان خواست به تحصیل خود ادامه دهند تا در راه مقاومت به پست های بزرگ برسند و دستاوردهای علمی را با دستاوردهای مقاومت درآمیزند؛ چرا که چنین دستاوردی بدون شک موجب شادی و خوشحالی ما و اندوه دشمنان است.

السید خطاب به دانش آموزان گفت: شما در معرکه ایستادگی و ثبات و مقاومت پیروز شدید، شما در معرکه علم و جهل پیروز شدید، در معرکه آگاهی و عقب ماندگی پیروز شدید و در نهایت همه ما دست در دست هم یک پیروزی بزرگ را در جهان رقم خواهیم زد.

نتیجه 36 سال تحریم و محاصره ایران چه بوده است؟

وی افزود: دشمنان 36 سال با جمهوری اسلامی ایران جنگیدند و این کشور را محاصره و تحریم کردند تا پیشرفت نکند و عقل و علم و اگاهی و اراده و پیشرفت نداشته باشد، اما پس از 36 سال محاصره و تحریم و 8 سال مذاکره ایران توانست برخلاف میل جهان و به برکت 5000 دانشمند هسته ای جوان خود یک کشور هسته ای بشود و این در حالی است که آل سعود هنوز مشغول بحث هستند که آیا زنان حق شرکت در انتخابات دارند یا ندارند.

سید امین السید خطاب به کشورهای عربی گفت: ای عرب ها به خدا سوگند اگر شما فقط یک دانشمند عرب داشتید ما هم به وی افتخار می کردیم، اما متاسف و ناراحتیم که ما عرب ها بزرگ ترین سرمایه های مالی جهان را در اختیار داریم، اما از بیشترین عقب ماندگی هم رنج می بریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha