سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جزیره ستره

حوزه/ عبدالغنی خنجر سخنگوی رسمی جنبش حق نیز گفت: محاصره امنیتی جزیره ستره توسط مزدوران آل خلیفه شبیه تروریسم داعشی است؛ چرا که مزدوران بیگانه با انگیزه های طایفی و مذهبی به منازل شیعیان این منطقه هجوم می برند و فرزندان آنها را به قتل می رسانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،، پس از وقوع انفجار تروریستی در جزیره ستره و کشته شدن دو نفر از ماموران امنیتی آل خلیفه جزیره ستره مورد محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه قرار گرفته و رفت و آمد زره پوش های نظامی و ایست های بازرسی موجب رعب و وحشت شهروندان این منطقه شده است.

اعتراضات گسترده مردمی به محاصره ستره

در این راستا مردم مناطق مختلف بحرین از جمله ابوصبیع؛ الشاخوره، الدیه، المصلی، جدحفص و الجفیر در اعتراض به محاصره ستره و حمله مزدوران آل خلیفه به منازل مردم دست به اعتراض گسترده زدند و خواستار سرنگونی پادشاه بحرین شدند و بار دیگر بر استمرار انقلاب خود تاکید کردند.

حمایت جوانان انقلاب 14 فوریه از مردم ستره

در همین راستا جوانان انقلاب 14 فوریه نیز در خیابان 14 فوریه منطقه بوری دست به عملیات انقلابی زدند و توانستند اختیار خیابان اصلی را در اختیار بگیرند. این جوانان در شعارهای خود حملات تروریستی مزدوران آل خلیفه علیه اهالی ستره را محکوم کردند.

جنبش حق: محاصره امنیتی ستره تروریسم سازمان یافته است

عبدالغنی خنجر سخنگوی رسمی جنبش حق نیز گفت: محاصره امنیتی جزیره ستره توسط مزدوران آل خلیفه شبیه تروریسم داعشی است؛ چرا که مزدوران بیگانه با انگیزه های طایفی و مذهبی به منازل شیعیان این منطقه هجوم می برند و فرزندان آنها را به قتل می رسانند.

وی تاکید کرد: رژیم آل خلیفه با این اقدامات امنیتی نخواهد توانست هیچ معادله سیاسی را به مردم تحمیل کند یا اینکه آنها را به بازگشت از خواسته های خود وادار سازد و مردم همچنان خواستار برپایی نظام سیاسی جدیدی بر پایه حق و عدالت و مساوات هستند.

خنجر از سازمان های حقوقی و مؤسسات بین المللی خواست خشونت های سازمان یافته رژیم آل خلیفه را علیه اکثریت ساکنان بحرین محکوم کنند.

جریان الوفاء: حمله امنیتی به ستره نوعی توحش است

جریان الوفاء الاسلامی بحرین نیز از مردم بحرین خواست همبستگی خود را با اهالی ستره علیه محاصره امنیتی ظالمانه رژیم آل خلیفه و حمله مزدوران رژیم به منازل مردم بی گناه اعلام کنند.

در بیانیه این جریان آمده: عناصر مزدور آل خلیفه در جزیره ستره مرتکب فساد و توحش و حمله به منازل مردم و ترساندن زنان و کودکان و بازداشت مردم بی گناه می شوند.

الوفاء در ادامه این حملات ظالمانه به مردم بی گناه ستره را محکوم کرده و هدف از آن را به زانو در آوردن مردم انقلابی بحرین می داند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha