پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای اداری حوزه گیلان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گیلان با تاکید بر این که حوزه های علمیه هدفی جز تعالی جامعه ندارد، گفت: حوزه از دیرباز در راستای خدمت رسانی به جامعه قدم برداشته و این امر منجر به جذب حداکثری آحاد مردم گردیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین لاکانی در نشست شورای اداری مدیریت حوزه علمیه استان گیلان  گفت: حوزه علمیه متعلق به امام  زمان(عج) است و هدفی جز تعالی جامعه ندارد.

 مدیر حوزه علمیه استان گیلان در ادامه افزود: در سالیان اخیر حوزه استان از پیشرفت قابل توجه ای برخوردار بوده و این مهم مرهون  صداقت، سلامت و دقت در کارهایی است که با اخلاص انجام می شود.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه از دیرباز در راستای خدمت رسانی به جامعه قدم برداشته و این امر منجر به جذب حداکثری آحاد مردم گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی به تبلیغات غرب علیه روحانیت شیعه و ترویج آموزه های مسموم و التقاطی اشاره کرده و ادامه داد: متاسفانه امروزه شاهد گسترش القائات منحرف کننده در جامعه هستیم که خوشبختانه حوزه های علمیه به علت برخورداری از آموزه های اسلامی از این آسیب ها مصون مانده و این امر لزوم اشاعه و ترویج آموزه های ناب اسلام محمدی  در جامعه را بیش از پیش خاطرنشان می سازد.

مدیر حوزه علمیه استان گیلان افزود: اگر هر عمل و کاری به تناسب و فراخور خود و در جایگاه مناسب انجام گیرد، اثر گذاری به مراتب بالاتری خواهد گذاشت.

وی به اهمیت بینش و سبک زندگی اشاره کرده و گفت: مشکلاتی که امروزه شاهد آن هستیم به علت تفکر غلط دنیا گرایانه است و با اصلاح این بینش و تزریق معنویت به زندگی، بسیاری از مشکلات امروزی به راحتی حل خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha