جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد، حوزه های علمیه را مراکز تربیت نیروها و سربازان امام زمان(عج) خواند و گفت: طلاب باید در عرصه های بصیرتی، علمی و اخلاقی خود را تقویت کنند تا سربازان شایسته ای برای حضرت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، در جمع طلاب جدید یزدی شرکت کننده در دوره تهذیبی میثاق طلبگی واختبار و تثبیت، در مدرسه شهید صدوقی(ره) طزرجان، اظهار داشت: حوزه های علمیه مراکز تربیت نیروها و سربازان امام زمان(عج) هستند.

وی با تاکید بر این که طلاب نباید وقت خود را تلف کنند، زیرا در مسیر انبیاء حرکت می کنند، ادامه داد: در زمان کنونی طلاب باید در عرصه های بصیرتی، علمی و اخلاقی خود را تقویت کنند تا سربازان شایسته ای برای امام زمان(عج) باشند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به این که برای برپایی این دوره ساعت ها برنامه ریزی شده است، از طلاب خواست در پایان دوره مشکلات و نقاط ضعف را به اطلاع مسئولین دوره برسانند تا برای دوره سال آینده مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خطاب به طلاب گفت: اکنون که طلبگی را انتخاب کرده اید، خداوند را به خاطر این توفیق شکرگزار باشید و از خدای متعال بخواهید این توفیق را از شما نگیرد.

برپایه این گزارش، در پایان نیزجلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین شمس به سئوالات طلاب پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha