جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با آیت الله شبستری

حوزه/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و نیازمندان یکی از دستورات مقام معظم رهبری است و با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگنگار خبرگزاری «حوزه»، از تبریز، عبدالرضا عزیزی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با آیت الله مجتهد شبستری، گفت: قانون گذاری جهت رسیدگی به امور مستضعفین، مستمندان، جانبازان و افراد بی بضاعت به عهده کمیسیون اجتماعی مجلس است و در واقع قانونگذاری در رابطه با بسیاری از مسائل اجتماعی که مد نظر امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده و می باشد، بر عهده این کمیسیون است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تایید و تصویب قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان، افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و نیازمندان یکی از دستورات مقام معظم رهبری است که انشاءالله با جدیت آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله مجتهد شبستری، گفت: آنچه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم شریف آذربایجان نسبت به حضرتعالی فرمودند مصداق بارز تایید جنابعالی از سوی ایشان است، شما محور وحدت نیروهای انقلابی در این استان هستید و مایه برکت برای این منطقه محسوب می شوید و انشاء الله که بتوانیم از رهنمود های شما نهایت استفاده و بهره مندی را ببریم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha