جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار فرماندار مبارکه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: سابقه دفاع مقدس، پیشرفت در ساخت تجهیزات نظامی، پیشرفت در انرژی هسته ای و مقاومت در تحریم ها باعث شد که غربی ها چاره ای جز آمدن پای میز مذاکره نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در دیدار فرماندار و شورای تأمین شهرستان مبارکه،با اشاره به توافق نامه هسته ای، گفت: آمریکا و کشور های غربی تا وقتی که مجبور نبودند، وارد مذاکره با ایران نشدند، این سابقه را در دفاع مقدس نیز شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در اصفهان افزود: تا زمانی که عراق وارد ایران شد و در حال پیشروی بود، هیچ یک از مجامع بین المللی وارد نشدند، اما هنگامی که دیدند ایران خرمشهر و آبادان را پس گرفت و به سمت بصره پیش میرود، ندای صلح و قبول قطعنامه را سر دادند.

وی تصریح کرد: سابقه دفاع مقدس، پیشرفت در ساخت تجهیزات نظامی، پیشرفت در انرژی هسته ای و مقاومت در تحریم ها باعث شد، غربی ها چاره ای جز آمدن پای میز مذاکره نداشته باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به آیات قرآن، افزود: بر اساس نص صریح قرآن، یهود و نصاری هیچ گاه از ما راضی نمی شوند، مگر این که از اعتقادات خود کوتاه بیاییم، لذا باید با همدلی، وحدت و مقاومت، دشمن را از رسیدن به اهداف خود باز داریم.

وی در ادامه بر لزوم امانتداری در اداره شهرها تأکید کرد و گفت: باید بسیار با احتیاط عمل کرد، که مبادا از حق مردم در محلی غیر از محل قانونی آن هزینه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: گاهی برخی از مسئولان دوست دارند که در کارهای خیر شریک شوند، اما باید مراقب باشند که از حق مردم حتی در کارهای نیک هم نمی توان استفاده کرد، حتی اگر در جایی شک داشتند که حق دولت است یا حق مردم، به نفع مردم عمل کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha