پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که نماز جمعه تجلی وحدت و انسجام مردم مسلمان است، تصریح کرد: باید پیام همدلی و وحدت ملت ولایتمدار ایران را به دنیا مخابره کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، امروز در همایش تجلیل از اعضای ستادهای نماز جمعه استان، در بیت امام جمعه خرم آباد، با اشاره به این که در آیات و روایات فراوانی بر برگزاری شکوهمند این فریضه سفارش شده، ابراز داشت: در روایات آمده،اگر کسی بدون عذر شرکت در نماز جمعه را از دست بدهد، مهر نفاق بر قلب او زده می شود.

وی با اشاره به این که تبلیغ برای حضور در نماز جمعه از مهمترین وظایف اعضای این ستاده است، تاکید کرد: امروز حتی اصحاب رسانه خصوصا رسانه ملی باید ندای حضور در نماز جمعه را از طریق فضاهای تبلیغی خود اعلام نمایند تا زمینه حضور حداکثری مردم در این ایین باشکوه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که نماز جمعه تجلی وحدت و انسجام مردم مسلمان است، تصریح کرد:امروز باید هر کاری که سبب تقویت وحدت اسلامی می شود را در بین مردم، تبلیغ و اطلاع رسانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که باید با استفاده از همه ظرفیت ها، جوانان را جذب نماز جمعه کرد، گفت:باید پیام نماز جمعه که تقوا، بصیرت، وحدت، اخوت و همدلی است را به جهانیان مخابره کنیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امروز دشمنان و ایادی استکبار از شرکت گسترده مردم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه هراس دارند؛ چراکه مصلی ها و مکان های برگزاری این آئین وحدت بخش مکانی برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در صفوف به هم فشرده نماز جمعه، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بوده و هست.

وی با اشاره به این که باید اعضای ستادهای نماز جمعه از معتمدین مردم باشند، خاطر نشان کرد: اعضای این ستادها باید افرادی خوش ذوق و خوش فکر باشند تا با ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه های فرهنگی، زمینه جذب جوانان را برای شرکت در نماز جمعه فراهم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، ستادهای نماز جمعه را از مردمی ترین تشکل ها دانست و ابراز داشت:اعضای ستادهای نماز جمعه افرادی ولایی هستند که بدون هیچ گونه چشم داشتی، تنها برای رضای خدا، فعالیت های خود را انجام می دهند.

برپایه این گزارش،  وی همچنین در بازدید از مصلای در حال احداث خرم آباد، در جمع خبرنگاران گفت: این مصلی با مساحت ۱۰هزار متر مربع دارای شبستان و سایر قسمت های جانبی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که در ساخت این مصلی علاوه بر استحکام، به زیبایی داخلی و نمای بیرونی آن نیز توجه خاصی شده است، افزود: مصلای جدید ظرفیت حضور خیل عظیمی از نمازگران را خواهد داشت.
برپایه این گزارش، در حاشیه این بازدید نمایشگاهی از دستاوردهای اعضای ستادهای نماز جمعه استان لرستان در قالب عکس،  پوستر، بنر و ... به نمایش گذاشته شده بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha