شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مبلغان

حوزه/ در جلسه هم اندیشی معاونان تبلیغ شهرستان های استان همدان بر ضرورت اعزام روحانیون توانمند و آشنا با فنون و روش های نوین تبلیغ به عنوان روحانی هجرت به مناطق مورد نیاز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از همدان، در این جلسه که با حضور معاونین تبلیغ شهرستان های استان همدان، در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار گردید، پس از بررسی وضعیت اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان 1436 و بحث های کارشناسی و آسیب شناسی، تصمیاتی در راستای تقویت فعالیت های تبلیغی به تصویب رسید.

اولویت اعزام روحانیون توانمند و آشنا با فنون و روش های نوین تبلیغ به عنوان روحانی هجرت به مناطق مورد نیاز استان، ارزیابی دقیق عملکرد روحانیون اعزامی و  بررسی وضعیت راه اندازی مراکز قرآنی دارالثقلین توسط معاونین تبلیغ شهرستان ها و ابلاغ آن به استان و همچنین حمایت و تشویق موسسین این مراکز، از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

برپایه این گزارش، تشکیل و راه اندازی مراکز دارالثقلین یکی ازوظایف روحانیون هجرت است و با راه اندازی این مراکز، مباحث قرآنی اعم از آموزش قواعد تجوید، قرائت نماز ، تفسیر ، مفاهیم و بیان سیره اهل بیت علیهم السلام صورت می گیرد.

انتهای پیام 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha