پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 355472
۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
افتتاح اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس

حوزه/ اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور «حجت الاسلام مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی»، «حجت الاسلام بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان»، «حجت الاسلام اسدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان»، «رؤسای ادرات تابعه تبلیغات اسلامی استان» و برخی از مسئولین افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، خدمت در شهر امام رضا(ع) را از نعمت های ویژه دانست و بر قدرشناسی و وظیفه شناسی تأکید کرد.

 وی افزود: مهمترین نقطه هویتی خراسان بزرگ، کانون قدسی امامت و ولایت حضرت رضا(ع) است که منشأ شوریدگی و دلدادگی میلیون ها نفر در طول صدها سال بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به برخی از فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ماه رمضان امسال گفت: در این ماه، 1750 مبلّغ به مناطق و روستاهای استان اعزام و بیش از 1600 جلسه تفسیر سوره محمد(ص) در سطح استان برگزار شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha