شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ اهالی باربار از مردم بحرین خواستند در تاریخ ۲۳ مرداد آینده همزمان با عید استقلال بحرین همه در میدان شهدا (اللؤلؤة) تجمع کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، اهالی باربار بحرین از مردم بحرین خواستند در تاریخ 23 مرداد آینده همزمان با عید استقلال بحرین همه در میدان شهدا (اللؤلؤة) تجمع کنند.

در بیانیه مردم باربار آمده: میزان جنایت های رژیم آل خلیفه در گذشته و حال بر مردم بحرین و جامعه بین الملل پوشیده نیست؛ چراکه این رژیم تمام حرمت ها و معاهدات را زیر پا گذاشته و به نیروهای بیگانه درع الجزیره وابسته به آل سعود اجازه داده از سال 2011 وارد کشور شوند.

در این بیانیه دخالت نظامی آل سعود در امور بحرین و ارتکاب شدیدترین جنایت ها در حق مردم بحرین محکوم شده و رژیم آل خلیفه به عنوان مسئول پیامدهای خطرناک این دخالت خارجی معرفی شده است.

وی افزود: رژیم حاکم در بحرین بنا بر معاهدات بین المللی که در مارس 1990 امضا کرده برای از بین بردن تمام اشکال تبعیض نزادی مسئول است، اما همین رژیم دست به اقداماتی می زند که با بندهای این توافق نامه در تضاد است؛ چرا که بنا بر این معاهده رژیم آل خلیفه نباید به مسئولان و مقامات و مؤسسات دولتی اجازه دهد دست به تبعیض نژادی و تحریک مذهبی بزنند.

مسئول آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین از سازمان های حقوقی بین المللی خواست هرچه زودتر توسط اعضای کمیته مبارزه با تبعیض نژادی به دولت بحرین به خاطر مخالفت صریح با معاهده خود و اقدام به تحریک طایفی توسط مسئولان دولتی تذکر بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha