پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مباحثه

حوزه/ در نظام آموزشی حوزه طلبه پیش از آغاز کلاس ها، با مطالعه سطحی در دروس آگاهی نسبی را از بیان مطالب پیدا می کند و پس از تدریس اساتید، به مباحثه می پردازد.

حجت الاسلام محمود استارکی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که مرحله مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون کتبی ورود به حوزه در این مدرسه به اتمام رسیده است، گفت: 20 نفر از داوطلبانی که در مصاحبه عملی پذیرفته شده اند، پس از طی دوره اختبار و تثبیت و ... در مهر امسال دوره تحصیلی حوزوی خود را آغاز می نمایند.

وی با اشاره به این که طلاب باید با انگیزه و نشاط در کلاس های درس حضور یابند، افزود: طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند و با تحقیق و پژوهش دروس حوزوی خود را دنبال نمایند..

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) با اشاره به این که طلاب باید بدانند که پاسداران دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع)هستند، تصریح کرد: طلاب باید با تقویت بنیه علمی خود بتوانند مبلغانی کارآمد در جامعه باشند و در تبلیغ آموزه های دینی در اجتماع موفق عمل نمایند.

وی یادآور شد: در نظام آموزشی حوزه طلبه پیش از آغاز کلاس ها، با مطالعه سطحی در دروس آگاهی نسبی را از بیان مطالب پیدا می کند و پس از تدریس اساتید، به مباحثه می پردازد.

حجت الاسلام استارکی با اشاره به این که در مباحثه با انتقال مفاهیم توسط  مباحثه کنندگان، برخی اشکالات برطرف می شود، افزود: طلاب باید با بهره گیری لازم از این فرصت بتوانند بنیه علمی خود را تقویت نمایند.

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در تابستان جاری آماده خدمت رسانی به طلاب می باشد، تصریح کرد: طلاب با مراجعه به اساتید می توانند برای تکمیل و اتمام پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی خود از آنها مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در پایان با اشاره به این که مبلغان در تقویت باورهای دینی در جامعه نقش بسزایی دارند، تاکید کرد: مبلغان، مروجان و حافظان فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha