جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: اگر پیشرفتی در عرصه های مختلف مخصوصا هسته ای، حاصل شده در سایه مقاومت همه مردم، هدایت های رهبری و تلاش همه دولت ها بوده است و متلعق به شخص یا دولت خاصی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در یادواره شهید سرافراز ارتش اسلام شهید عباس بابایی اظهار کرد: شهید عباس بابایی مصداق آیه" مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ" بودند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که مردم ایران فهیم بوده و شهدار را ارج می نهند گفت: باید بدانیم که طبق اصول اسلام و آیات شریفه قرآن کریم دشمن و کفار هرگز خیر و مصلحت ما را نمی خواهند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان،  ادامه داد: صراحت قرآن کریم بر این است که هرگز یهود و نصارا راضی به وجود مسلمین نمی شوند مگر آنکه از آنها تبعیت نموده و دست از دین خود بردارند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن می فرمایند: هرگز یهود و نصارا را ولی خود قرار ندهید چرا که آنها با شما دوست نخواهند شد و هرکسی با آنها طرح دوستی بریزید، مسلمان نیست.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه اگر امروز ما در امنیت کامل به سر می بریم به واسطه ایثار شهداء است عنوان کرد: دشمن به دلیل ایثار و رشادت شهدا، جرأت نگاه چپ را به نظام و ملت ندارد

وی در ادامه به مسائل هسته ای و توافقات انجام شده اشاره کرد و گفت: اگر پیشرفتی تاکنون حاصل شده این پیشرفت در سایه مقاومت همه مردم، هدایت های رهبری و تلاش همه دولت ها بوده است و متلعق به شخص یا دولتی خاص نیست.

این استاد حوزه، با بیان اینکه دشمنان حتی روزی به داشتن سه عدد سانتریفیوژ ایران راضی نبودند ولی با تکیه بر توان جوانان به 20هزار سانریفیوژ رسیدیم اظهار داشت: بی اثر کردن تحریم ها بر اثر هدایت های رهبری و مقاومت مردم ایران بود که دشمنان را مجبور به مذاکره با ایران کرد.

313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha