شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحریف شخصیت والای بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) بکار گیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، ظهر امروز در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، در بیت نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه امروز وظیفه و رسالت این شورا سنگین است گفت: حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی از مهمترین وظایف این نهاد مردمی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که تبیین اهداف انقلاب اسلامی نیز بخشی از وظایف این نهاد است، بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحریف شخصیت والای بنیانگذار انقلاب امام راحل ره و همچنین جلوگیری از تحریف اهداف انقلاب بکار گیرد.

وی با اعلام این که شورای تبلیغات اسلامی باید مردم را برای حضور در صحنه های مختلف تشویق و ترغیب نماید، ابراز داشت: مستند سازی و ساخت برنامه هایی از حضور میلیونی مردم در صحنه های انقلاب اسلامی نیز از دیگر وظایف این نهاد است که در این راستا باید همت خود را بکار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در اجرای برنامه های خود با دیگر ارگان ها تعامل لازم را داشته باشد، موقعیت شناسی و زمان شناسی را دو ویژگی مهم این نهاد برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به ضرورت اولویت بندی در اجرای برنامه های این نهاد در مناسبت های مختلف، بر رعایت نظم و انضباط در اجرای برنامه ها تاکید کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha