جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ مشکل لبنانی ها این است که در بسیاری از موارد بیش از آنکه به داخل توجه و تکیه کنند توجه آنها به خارج لبنان است در حالی که ما باید برای یک بار هم که شده مشکل خود را در داخل لبنان حل کنیم و اگر لبنانی ها بخواهند حل مشکل لبنان بسیار ساده خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، سید علی فضل الله اظهار امیدواری کرد تحولات سیاسی اخیر منطقه و توافق های حاصل شده بتواند بار دیگر فضای وفاق و تفاهم را میان کشورها و گروه های متعدد منطقه ایجاد کند و از تنش ها و صف بندی های مذهبی و سیاسی موجود بکاهد.

وی افزود: درگیری ها و لشکرکشی های نظامی و امنیتی که این روزها در جبهه های متعدد شاهد آن هستیم، برای این است که هر طرفی می خواهد موضع خود را تقویت کند وبرگ های برنده بیشتری برای چانه زنی سیاسی در اختیار داشته باشد، اما به نظر می رسد برخی جهت های بین المللی نیز برای تحریک این گروه ها تلاش می کنند.

سید فضل الله گفت: مشکل لبنانی ها این است که در بسیاری از موارد بیش از آنکه به داخل توجه و تکیه کنند توجه آنها به خارج لبنان است در حالی که ما باید برای یک بار هم که شده مشکل خود را در داخل لبنان حل کنیم و اگر لبنانی ها بخواهند حل مشکل لبنان بسیار ساده خواهد بود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha