شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار گروهی از جمعیت آموزش اسلامی با علمای لبنان

حوزه/ گروه مرکز اموزش اسلامی تاکید کردند که به دنبال نشر اسلام ناب محمدی و معتدل هستند که مسلمانان را به وحدت و محبت و مهربانی فرا می خواند و با فتنه و کشتار هموطنان و مسلمانان و کشتار پیروان ادیان و مذاهب دیگر مخالف است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» گروهی از جمعیت آموزش دینی اسلامی لبنان به ریاست شیخ علی سنان مدیر کل این مرکز با تجمع علمای مسلمان این کشور دیدار کردند و مورد استقبال شیخ حسان عبدالله رئیس شورای اداری تجمع و برخی اعضای شورای اداری قرار گرفتند. طرفین در این دیدار درباره آموزش دینی در مدارس و ضرورت نشر فرهنگ وحدت اسلامی و ملی در مواجهه با تکفیر و فتنه تاکید کردند.

گروه مرکز اموزش اسلامی در این دیدار تاکید کردند که به دنبال نشر اسلام ناب محمدی و معتدل هستند که مسلمانان را به وحدت و محبت و مهربانی فرا می خواند و با فتنه و کشتار هموطنان و مسلمانان و کشتار پیروان ادیان و مذاهب دیگر مخالف است.

این گروه همچنین تجمع علمای مسلمان را در جریان فعالیت های خود در مناسبت های اسلامی و ملی در جهت نشر فرهنگ وحدت و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی قرار داد.

حسن عبدالله نیز در این دیدار بر علاقه تجمع به ارتباط ویژه با این مرکز و قرار دادن امکانات تجمع در اختیار این مرکز تاکید کرد و افزود: علمای عضو تجمع آماده هستند تجربیات خود را در اختیار معلمان و مدرسان مرکز آموزش اسلامی قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha