جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعة المصطفی

حوزه/ مرکز علمی و تربیتی المصطفی ، وابسته به جامعة المصطفی العالمیه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین اعرافی، در شهرستان آشتیان افتتاح می شود .

حجت الاسلام رستگاری فرد، در گفتگو با خبرنگار سرویس  استان های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت:  سال گذشته مرکز نمایندگی المصطفی العالمیه در استان مرکزی در شهرستان آشتیان افتتاح شد و امروز بعد از گذشت یکسال از این مهم، مرکز علمی و تربیتی المصطفی وابسته به این مرکز کار خود را با هدف تربیت طلاب غیر ایرانی آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: این مرکز قریب به چند هفته است که کار خود را آغاز کرده و روز چهارشنبه مصادف با میلاد پر خیر و برکت امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین اعرافی،رئیس جامعه المصطفی العالمیه ،مسئولان و مدیران استان مرکزی کار خود را رسما آغاز خواهد کرد.

رئیس مرکز نمایندگی المصطفی العالمیه در استان مرکزی، تصریح کرد: هم اکنون بالغ بر 35 طلبه غیرایرانی در این مرکز پذیرش شده اند که تا اواسط شهریور ماه این میزان به تعداد 70 طلبه افزایش پیداد خواهد کرد.

وی  یادآور شد: این افراد در دو رشته زبان فارسی و معارف اسلامی و  هم چنین رشته فقه و معارف اسلامی در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند که مقطع کارشناسی رسما از 7شهریور ماه آغاز می گردد.

مدیر مرکز علمی و تربیتی المصطفی آشتیان، در این مرکز طلابی از 9ملیت جهان شامل آذربایجان، هند، پاکستان، عراق، تونس،مالی، ماداگاسکار،افغانستان و چین  مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha