پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: کاش مسلمانان منطقه قدر ایران را می دانستند و به اهمیت ایران در ثبات و توسعه و مواجهه با چالش ها اگاه بودند؛ چراکه ایران همواره نقشی سازنده در یاری رساندن به ملت های منطقه و کمک به مقاومت در مقابله با صهیونیست ها داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران که برای پرده برداری از مجسمه شهید چمران به لبنان سفر کرده است با شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دیدار کرد.

نعیم قاسم در این دیدار گفت:  کاش مسلمانان منطقه قدر ایران را می دانستند و به اهمیت ایران در ثبات و توسعه و مواجهه با چالش ها اگاه بودند؛ چراکه ایران همواره نقشی سازنده در یاری رساندن به ملت های منطقه و کمک به مقاومت در مقابله با صهیونیست ها داشته است.

وی افزود: به خاطر همین جایگاه بزرگ و نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران است که قدرت های بزرگ جهان وادار به توافق با ایران شدند و با این توافق به اهمیت ایران اعتراف کردند و از این رو شایسته است کشورهای منطقه نیز از این فرصت مهیا شده برای رابطه با ایران استفاده کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله با داشتن رابطه با ایران و رهبری حکیم ایران یعنی امام خامنه ای افتخار می کند و بر این باور است برکات و پیروزی ها وموفقیت های فراوان حزب الله از برکات این ارتباط مبارک می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha