پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی آل کاظمی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان، با تسلیت ارتحال اندیشمند فرهیخته حجت الاسلام والمسلمین آل کاظمی(ره)، تصریح کرد: آن استاد فقید، دارای جایگاه علمی ویژه ای بود و خدمات شایانی به نظام اسلامی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سعید امیدیان، عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان و موسس و تولیت مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد، در پیامی، با تسلیت ارتحال عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی(ره)، خاطرنشان کرد: شخصیت آن عالم فقید یادآور فرهنگ ایثار و مجاهدت در قبل و بعد از  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود و در طول عمر با برکت خود، خدمات شایانی را در عرصه ها و سنگرهای مختلف، به نظام مقدس اسلامی ارائه کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ

خبر ارتحال اندیشمند فرهیخته، نویسنده توانا و استاد وارسته مرحوم حجت الاسلام و السملمین حاج شیخ علی آل کاظمی، که عمری را با خلوص نیت و مجاهدت مستمر در مسیر پاسداری از حریم مکتب اهل بیت(ع) سپری نمود، قلوب جامعه حوزوی و دانشگاهی و مردم و عشایر غیور لرستان به ویژه دلفان را جریحه دار کرد.

شخصیت آن عالم فقید یادآور فرهنگ ایثار و مجاهدت در قبل و بعد از  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود و در طول عمر با برکت خود، خدمات شایانی را در عرصه ها و سنگرهای مختلف به نظام مقدس اسلامی ارائه کرد.

آن عالم وارسته، دارای جایگاه علمی ویژه ای بود و به عنوان یکی از محققان و پژوهشگران برجسته حوزه، دها اثر ارزشمند و گرانسنگ را از خود به یادگار گذاشت و نقش بسیار اثرگذاری را در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ایفاد کرد.

این ضایعه اسفناک را به محضر مقدس امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، علما و مردم استان لرستان به ویژه شهرستان دلفان، شاگردان، بیت رفیع مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی(ره) و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم فقید علو درجارت را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سعید امیدیان

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان

موسس و تولیت حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha