پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: قدرت های استکباری بخصوص آمریکا هرچند از گزینه روی میز برای ما سخن می راند اما در عمل خوب می داند که با مردم ولایی ایران نمی توانند روبرو شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در مراسم بزرگداشت شهدای دولت که در سالن مسجد مهدیه همدان برگزار شد، خاطر نشان کرد :دولت وحکومت شهیدان رجایی و باهنر دولت کریمه بود.

وی با بیان اینکه همواره در دولت کریمه خط نفاق رسوا می شود گفت:در دولت شهیدان رجایی و باهنر همواره آرمان های انقلاب بخوبی اجرا می شد ومصداق بارز دولت کریمه بود.

وی با بیان اینکه یادگیری درس‌های زندگی از برکات معنوی شهیدان است، افزود: از ویژگی های  دولتی که توسط شهیدان رجایی و باهنر اداره می‌شد این بود که باعث عزت اسلام و اعتلای آن می شد.

نماینده ولی فقیه در همدان بااشاره  به اینکه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا  کمتر از شهادت نیست گفت :یاد وخاطره سید الشهدا هر سال در ایام محرم زنده نگه داشته می شود واین امر باعث شده تا مابعد از گذشت 1400سال از زندگی سید الشهدا امروز شاهد پویایی و اثرگذاری مکتب حسینی باشیم .

آیت‌الله محمدی گفت :فلسفه برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا این است که راه، آرمان و هدف والای شهدا همواره  یادآوری شده و هرگز به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه قدرت های استکباری بخصوص آمریکا هرچند از گزینه روی میز برای ما سخن می راند اما در عمل خوب می داند که با این مردم ولایی نمی توانند روبرو شوند؛ هرچند هم که در بوق وکرنا بدمند ما امروزدر دنیا عزتمند و صاحب قدرت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha