چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد رسول الله

حوزه/ مبلغ بین المللی حوزه تصریح کرد: بی شک اکران جهانی فیلم محمد رسول الله(ص) در نمایش چهره واقعی دین مبین اسلام و پیامبر رحمت(ص) به جهانیان بسیار موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این قبیل فعالیت های رسانه ای و هنری آن هم در گستره جهانی خودش تبلیغ دین با بهره گیری از ابزار مدرن روز است و باید ساخت این گونه آثار در آینده نیز با قدرت ادامه پیدا کند.

وی افزود: این گونه فعالیت ها به خصوص در زمانه ای که گروه های تکفیری همچون داعش چهره ای خشن و ضدانسانی از اسلام دروغین به نمایش می گذارند، بسیار مهم و ضروری است چه آن که واقعاً امثال داعش آبروی اسلام و مسلمین را با کارهایی چون تخریب اماکن تاریخی و مذهبی، قتل فجیعانه انسان های بی گناه بُرده اند.

مسئول موسسه اندیشه شرق که در حوزه آمریکای لاتین فعالیت تبلیغی می کند، خاطرنشان کرد: امروز ما باید از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نهایت بهره برداری را برای تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) به عمل آوریم و بدانیم که بشریت امروز با توجه به نیازهای فطری خود به شدت تشنه دریافت حقایق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha