پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جامعة المصطفی

حوزه/ مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعة المصطفی از میان طلاب برادر ایرانی و غیر ایرانی علاقه مند به زبان و فرهنگ برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبر­گزاری «حوزه» مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعة المصطفی با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته های مطالعات اسلامی به زبان فرانسه و انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی(ویژه طلاب غیر ایرانی) برای دوره کارشناسی ارشد از میان طلاب ثبت نام می کند.

بر پایه این گزارش: دارا بودن حداقل معدل 14 برای طلاب غیر ایرانی و 15 برای طلاب ایرانی، حداکثر سن 30 سال و دارای بودن مدرک سطح دو یا یک به همراه مدرک کارشناسی دانشگاه از شرایط ثبت نام در این دوره تحصیلی اعلام شده است.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به یادگیری زبان و فرهنگ می توانند برای ثبت نام از 14 تا 31 شهریور ماه از طریق سایت این مؤسسه به نشانی­ Sampa.miu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن های 37746146 و 37746640 و داخلی 135 تماس حاصل نمایند.

 دانش پژوهان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مؤسسه زبان و فرهنگ جامعة المصطفی به نشانی قم، خیابان ارم، روبروی کتابخانه آیت الله العظمی  مرعشی نجفی، مدرسه مرعشیه مراجعه نمایند.

انتهای پیام:40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha