جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خراسان

حوزه/ مبلغان و معاونان فرهنگي مدارس علميه خواهران استان هاي خراسان چگونگي تبليغ فرهنگ ديني با استفاده از رسانه را بررسي مي كنند.

مسئول واحد فرهنگي دفتر مدارس خواهران حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد، با اعلام اين خبر افزود: ششمين نشست تخصصي ويژه مبلغان و معاونان فرهنگي مدارس علميه خواهران استان هاي خراسان چهارشنبه در مدرسه علميه حضرت رقيه (سلام الله عليها) برگزار مي شود.

خانم عليشاهي،  با بيان اينكه در مراسم افتتاحيه اين نشست، حجت الاسلام و المسلمين فرجام، مدير حوزه علميه خراسان سخنراني خواهد كرد، گفت: اين نشست با موضوع رسانه و تبليغ فرهنگ ديني، توسط خانم زلفي زاده از اساتيد حوزه علميه و كارشناسان مركز پژوهش هاي صدا و سيما برگزار مي شود.

خانم عليشاهي با اشاره به اينكه امروزه بخشي از تبليغ در فضاي مجازي و نرم افزارهايي مانند تلگرام، واتساپ و... انجام مي شود و طلاب علوم ديني نيز با آن سر و كار دارند، ابراز داشت: با توجه به اين موضوع و اهميت آشنايي و داشتن سواد رسانه اي در جامعه به ويژه قشر حوزوي، اين نشست به منظور بالا بردن سطح سواد رسانه اي طلاب مبلغ برگزار مي شود.

وي، فصل هاي موضوع گفته شده را شامل سواد رسانه اي، بررسي رسانه هاي نوين، تاثير رسانه بر فرهنگ، حضور روحانيت در رسانه هاي نوين، نقش و وظيفه مبلغان و طلاي در حوزه رسانه و نيز اخلاق و تقواي رسانه اي عنوان و خاطر نشان كرد: شگردهاي روانشناسي دشمن در رسيدن به اهداف با استفاده از رسانه نيز توسط خانم اميري از اساتيد حوزه و دانشگاه بررسي خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha