شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا دهقانی نژاده معاون تهذیب حوزه یزد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت: یازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان تلبس دائم از چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد، در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد اظهار داشت: یازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان دائم تلبس از چهارشنبه 11 شهریور 1394در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مدت 4 روز  برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت:  با توجه به اینکه این دوره با حضور طلاب سراسر استان برگزار خواهد شد به دلیل مشکلات طلاب شهرستان برای رفت و آمد به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا این دوره در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد، با بیان اینکه این دوره طی 30 جلسه برگزار می شود خاطرنشان کرد: موضوعات اخلاقی، احکام، عقاید، تجوید و تبلیغ در این دوره توسط اساتید مجرب خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: کلاس های اخلاق این دوره توسط آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، آیت الله ابویی، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی امام جمعه موقت یزد تدریس خواهد شد.

وی یادآور شد: برای تشکیل این دوره باید حداقل 20 نفر از طلاب در سایت تهذیب حوزه علمیه استان یزد به آدرس WWW.YAZD-TAHZIB.IR ثبت نام کنند در غیر این صورت دوره  برگزار نخواهد شد.

  وی تاکید کرد: متقاضیان شرکت کننده در دوره تلبس باید در کلیه کلاس ها به صورت منظم شرکت کنند چرا که غیبت بیش از سه جلسه در کلاس ها به منزله انصراف از دوره تلقی می شود.

وی گفت: در پایان این دوره از طلاب شرکت کننده در دوره امتحان کتبی گرفته خواهد شد و کسانیکه حدنصاب مشخص را کسب کنند در ادامه باید در مصاحبه شفایی شرکت به عمل آورند.

حجت الاسلام دهقانی نژاد در پایان بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده جشن تلبس این طلاب نیز در عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha