سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ همام حمودی

حوزه/ همام حمودی از سیاسیون عراق خواست از تشکیک بیهوده و تهمت زنی به مؤسسات و نهادهای دولتی و قانونی و تضعیف سیاسی دولت پرهیز کنند که چنین اقداماتی به سود اصلاحات نیست، بلکه کشور را به پرتگاهی می کشاند که فقط به سود دشمنان در کمین نشسته عراق خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ همام حمودی عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق گفت: ریاست پارلمان عراق با هرگونه بازخواست قانونی موافق است و هرکس که فساد او ثابت شود در مورد او تصمیم گرفته خواهد شد که آیا برکنار شود یا به دستگاه قضایی سپرده شود.

وی از تمام سیاسیون عراق خواست از تشکیک بیهوده و تهمت زنی به مؤسسات و نهادهای دولتی و قانونی و تضعیف سیاسی دولت پرهیز کنند که چنین اقداماتی به سود اصلاحات نیست، بلکه کشور را به پرتگاهی می کشاند که فقط به سود دشمنان در کمین نشسته عراق خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق خاطرنشان کرد: معرکه نبرد با داعش همچنان برقرار است و نیازمند همبستگی و حفظ قدرت است و کشور نیز مرحله مهمی را پشت سر می گذارد که برای گذر از آن همه باید متحد و هوشیار باشیم و مراقب توطئه های پلید دشمنان برای تضعیف نهادهای قانونی نیز باشیم؛ چرا که برخی می خواهند به بهانه اصلاحات تمام دولت و نهادهای قانونی را به فساد متهم کنند.

وی تاکید کرد در این شرایط حساس همه باید به توصیه ها و رهنمودهای مرجعیت شیعه پایبند باشند و بدانند که اصلاحات باید در راستای نبرد ما با داعش باشد و با تشخیص دقیق همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha