شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان، از دریافت مجوز برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد افضلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از صدور مجوز برای برگزاری مرحله استانی جشنواره علامه حلی در خوزستان خبرداد و اظهار داشت: جشنواره علامه حلی، یکی از معتبرترین جشنواره های حوزوی در زمینه علمی و پژوهشی است که معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان با پیگیری هایی موفق به اخذ مجوز برای برگزاری مرحله استانی آن شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان در ادامه افزود: این جشنواره، ویژه طلاب جوان زیر ۳۱ سال است  و هر فرد می تواند ۲ اثر خود را در زمینه های پایان نامه، مقاله، تحقیقات پایانی، کتاب و... جشنواره شرکت دهد.

وی، با اشاره به مزیت های برگزاری استانی این جشنواره،  ادامه داد: تا پیش از این، طلاب خوزستانی لازم بود آثار خود را متناسب با افراد شرکت کننده در جشنواره کشوری تنظیم و ارسال کنند؛ به همین دلیل هم موفقیت در آن قدری سخت می شد؛ اما با برگزاری مرحله استانی آن، طلاب تنها در خوزستان رقابت می کنند و پس از آن آثار نفرات برگزیده استان جهت رقابت کشوری به مرحله اصلی مسابقات ارسال خواهند شد.

حجت الاسلام افضلی در پایان گفت: إن شاءالله به همین زودی جلسه ای در دفتر مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار خواهد شد و اعضای اصلی برگزاری این جشنواره مشخص می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha