جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ راه اندازی حوزه سفیران هدایت یکی از نیاز های ضروری و بسیار مهم استان ایلام است تا از این طریق مشکل کمبود مبلغ و روحانی مساجد شهرها، بخش ها و روستاهای استان مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اعلام این خبر، گفت: دروس حوزه علمیه استان ایلام در سال تحصیلی 95-94 رسما از روز شنبه 14 شهریور ماه آغاز می شود.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان از تحصیل در حوزه، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید، تعدادی از جوانان متدین و متعهد پذیرش شده اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به رشد و بالندگی حوزه علمیه استان و همکاری بسیار خوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، تعداد مدارس علمیه به 7 مدرسه رسید و در آینده با حمایت و توجه بیشتر مسولین حوزه، توسعه بیشتری خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: راه اندازی حوزه سفیران هدایت یکی از نیاز های ضروری و بسیار مهم استان ایلام می باشد تا از این طریق مشکل کمبود مبلغ و روحانی مساجد شهرها، بخش ها و روستاهای استان مرتفع شود.

 مدیر حوزه علمیه استان ایلام، تجهیز مدارس به امکانات آموزشی، تهذیبی و ... را از ضرورت ها خواند و خواستار توجه بیشتر مسئولان حوزه های کشور به حوزه این استان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha