جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 357234
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
امام جمعه اصفهان

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: : بر اساس توصيه هاي قرآني نمی‌توان روی کسی که به خدا وابسته نیست، حساب باز کرد، البته بنای ما هم بر جنگ نیست اما تمام ضربه‌هایی که خورده‌ایم، از آمریکا و کفار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد، نماينده ولي فقيه در استان  به مناسبت سالروز تاسیس تشکیل قرارگاه هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) و روز پدافند هوایی در ديدار فرماندهان پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) با استناد بر آيات قرآن كريم گفت: دشمني استكبار جهاني با اين مذاكرات به پايان نمي رسد و اعتماد به آن ها ساده لوحي است.

وی با اشاره به موضع کفار نسبت به مسلمانان بیان کرد: کفار به افرادی گفته می‌شود که حقیقت را قبول نداشته باشند و کفر یعنی پوشش برای نفهمیدن حق که موضع آنان نسبت به مسلمانان دشمنی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اینکه خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید هرگز یهود و نصاری به وجود تو راضی نمی‌شوند مگر اینکه تبعیت از آنان را قبول کنید، افزود: داستان ها و نكاتي كه در قرآن بيان مي شود به عنوان سنت هاي الهي ثابتند، لذا بايد از آن ها عبرت گرفت.

وی با بیان اینکه فرمايشات رهبر معظم انقلاب نيز برگرفته از آيات الهي است، گفت: بر اساس توصيه هاي قرآني نمی‌توان روی کسی که وابسته به خدا نیست، حساب باز کرد، البته بنای ما هم بر جنگ نیست اما تمام ضربه‌هایی که خورده‌ایم، از همان دشمنی آمریکا و کفار است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ما اگر به قرآن عمل کنیم از همه سربلندتر خواهیم شد، تصریح کرد: قرآن تأکید می‌کند نترسید و کوتاه نیایید که سربلند خواهید بود و امروزه باید از شهدا درس مقاومت و ایستادگی بگیریم و ایران اسلامی را سربلندتر کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: خداوند در قرآن رشد مسلمانان را باعث خشم و غضب کفار بیان می کند که به قول امام خمینی(ره) هر وقت دشمن از دست ما عصبانی شد یعنی خوب پیشرفت کرده ایم و هر وقت رفیق شوند یعنی مسیر خود را گم کرده و به بيراهه رفته ايم.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصریح کرد: بر اساس وعده خداوند در قرآن كريم اگر صبر و استقامت داشته باشيم و تقوي الهي پيشه كنيم مكر دشمنان هيچ آسيبي به ما نخواهد رساند.

آیت الله طباطبایی نژاد درباره وضعیت نظامی ایران در قبل از انقلاب گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب، تمام تسلیحات نظامی متعلق به کشورهای دیگر بود و در زمان جنگ، بدون هیچ سلاحی در مقابل دشمن ایستادیم و امروز در بخش نظامی به تكنولوژي هايي رسیده ایم که دشمن را به وحشت انداخته است.

وي با اشاره به روايات متعدد از اهميت حفاظت و حراست از كشور اسلامي افزود: پيامبر اكرم (صلی الله علیه و آله) يك روز نگهباني در راه خدا را از دنيا و هر آن چه در آن است بهتر مي دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha