پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 357242
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
حجت الاسلام سید حامد ساجدی نژاد - جهاد کشاورزی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی با هدف قرار دادن چهره‌های شاخص و برجسته علمی در صدد ترور نیروی متعهد و کارآمد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الإسلام والمسلمین سیدحامد ساجدی نژاد امروز در جلسه با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهارداشت: ساده زیستی و تقوی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام بوده، شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا و ساده زیستی برای دولتمردان می‌باشند که نیازمند الگوسازی این شخصیت‌ها در سطح مدیریتی کشور هستیم.

وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام همواره در مقابله با نظام و از بین بردن چهره‌های شاخص و تاثیرگذار انقلاب اسلامی با هدف شکست اراده انقلابی ملت غیور و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را در اولویت برنامه‌های سیاسی خود قرار داده که شهادت افراد شاخص و شخصیت‌های علمی از اهداف و برنامه‌های شوم آنان است.

وی با اشاره به آثار و برکات ساده زیستی و تقوی در زندگی دنیوی و اخروی افراد اذعان داشت: انسان با تقوا و ساده زیستی علاوه بر آرامش روحی و روانی، زندگی با نشاط توام با خیر و برکتی را برای خویش رقم می زند.

حجت الإسلام ساجدی نژاد در ادامه با محکومیت اعمال تروریستی استکبار جهانی و این که ایران قربانی تروریست است، افزود: آمریکایی‌ها مدت‌های مدیدی سازمان تروریستی مجاهدین خلق را زیر چتر حمایت مالی، سیاسی و تبلیغی خود قرار داده و از جنایات آنان بر ضد مردم جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند و اکنون نیز با نقشه و ترفندهای جدید به کار خود ادامه داده، از آن حمایت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha