پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزمون خواهران

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری آزمون مشاوره برای متقاضیان تصدی مشاوره در ۵مدرسه علمیه خبر داد.

خانم سمیه عزیزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به دستورالعمل فراخوان نهم حوزه‌های علمیه برای جذب مشاور در مدارس علمیه گفت: این آزمون  به صورت هماهنگ، با شرکت ۵ طلبه خواهر که با شرکت در دوره های مشاوره گواهی نامه‌های لازم را کسب کرده اند، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان هر کدام در مدارس درخواستی خود برای خدمت، آزمون ارزیابی را طی خواهند نمود افزود:این آزمون فردا ۸ صبح در مدارس فاطمیه(س) خرم آباد، محدثه بروجرد، الزهرا(س) پلدختر، بنت الرسول(س) الشتر و فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، با اشاره به این که هم اکنون در تمام مدارس علمیه استان مشاوران برای دادن مشاوره به طلاب حضور دارند، بیان داشت:مشاوران در زمینه‌های فردی ،خانوادگی ،تحصیلی و ازدواج به طلاب مشاوره‌های لازم را ارایه خواهند داد.

عزیزی با اشاره به این که مشاوران باید با تسلط کامل و دانش روز به طلاب مشاوره دهند تصریح کرد:وجود مشاور در مدارس و بهره گیری طلاب از این خدمات می تواند تاثیر فراوانی در  آرامش روحی و روانی طلاب در حل مشکلات و مسائل آنها داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha