پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 357252
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
افق مبین

حوزه/ پانزدهمین شماره از نشریه «افق مبین» پیرامون مسأله افزایش جمعیت، با همکاری طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، تولید و به چاپ رسید.

حجت‌الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به انتشار پانزدهمین شماره از نشریه «افق مبین» از سوی این مدرسه علمیه در سطح شهرستان دزفول، اظهار داشت: این نشریه با همکاری طلاب مدرسه علمیه تولید و به چاپ رسیده است.

وی با اشاره مباحث مطرح شده در آخرین شماره از نشریه «افق مبین»، گفت: از آنجایی که دشمن تلاش خود را برای کاهش جمعیت ایران معطوف کرده و مقام معظم رهبری هم دراین‌باره سخنان و تذکرات جدی را مطرح کرده‌اند، برآن شدیم تا اهم موضوعات این نشریه را پیرامون مسأله افزایش جمعیت و اثرات مثبت آن تنظیم کنیم.

حجت‌الاسلام کیانی، دریافت مقاله و یادداشت از طلاب اهل قلم و انتشار آنها متناسب با موضوع هرماه را یکی از اقدامات مفید مدرسه مطرح کرد و اذعان داشت: این کار از طرفی هم باعث تقویت قلم و نگارش طلاب شده و هم می‌تواند به جوسازی و ایجاد موج خبری در جامعه کمک کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، با اشاره به روند استمرار چاپ و توزیع نشریه «افق مبین» گفت: در نظر داریم برای محتوا و عمق‌بخشی به نشریه، انتشار آن را حالت ماهیانه خارج کرده و به‌صورت مناسبتی چاپ کنیم.

حجت‌الاسلام کیانی، در پایان به اعضای هیأت تحریریه این نشریه اشاره کرد و اظهار داشت: هیأت تحریریه نشریه مجموعه‌ای اساتید و کارشناسان حوزوی است که در برخی موارد همچون نگارش مقاله، از ظرفیت طلاب نیز استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha