شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جمشیدی حوزه خواهران

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه خواهران گفت: اصلی ترین رسالت حوزه های علمیه برادران و خواهران تربیت طلابی عالم، مهذب و مجاهد است که بعد از انقلاب با تحوّل عظیمی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی امروز در نشست فصلی مدیران استانی حوزه  های علمیه خواهران که در قم برگزار شد اظهارداشت: امروز همه کسانی که عهده دار ابعاد و مسائل مختلف زندگی مردم هستند، باید بدانند که وضعیت انان موقت خواهد بود و باید از این فرصت ناب به نحو احسن  استفاده کنند و امانت دار باشند.

وی تصریح کرد: اگر همگان بدانند هیچ چیز ابدی نیست و حضورمان در این دنیا چه برسد به پست و مقام، ماندگار و جاودان نیست بدون تردید بسیاری از دغدغه های جامعه اسلامی ما حل خواهد شد.

حجت الاسلام  والمسلمین جمشیدی تاکید کرد: اولین رسالت و مسئولیت دائمی و همیشگی ما حفظ امانتی است که بر عهده ما قرار گرفته و برای حفظ آن نباید از هیچ کوششی فرو گذارد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش زنان در جوامع گفت: نقش بی بدیل و تاثیر گذار زن در جوامع بر هیچ کسی پوشیده نیست به طوریکه در جامعه اسلامی ما برای رشد و نموّ امت اسلامی و حفظ ارزشهای آن از ظرفیت و پتانسیل بانوان استفاده می شود و در جایی دیگر همانند داعش از زن به عنوان ابزاری برای جذب تروریست بهره می برند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و مجازی نسل جوان ما را هدف گرفته است، افزود: طلاب توان خود را برای ورود به فضای مجازی به کار گیرند.

وی افزود: حضور طلاب در عرصه طلبگی در واقع جایگاهی برای شناخت ظرفیت‌ها و برآورد میدانی و سازمانی کار حوزه علمیه خواهران است؛ امروز خوشبختانه نخبگان بسیاری در حوزه‌های علمیه خواهران رشد کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران با ذکر این مطلب که «اگر کسی به خدا متکی نباشد علم و عمل او بر خلاف مسیر انسانیت و بشریت صرف می‌شود» گفت: طلاب خواهر باید بدانند که اعلام برترین شدن، تازه اول راه است و این مسیر مسیری بسیار پیچیده است.

وی افزود: باید برای ارتقا و شکوفا شدن این ظرفیت‌ها تلاش کنیم و طلاب خواهر باید بهره وری خود را افزایش دهند، آنان می‌توانند از این جشنواره‌ها خود و ظرفیت‌های خود را بازشناسی کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: کسانی که امروز به دنبال ارایه چهره خشن از اسلام هستند بیشترین عضو گیری را از همین فضای مجازی دارند و طلاب خواهر وظیفه دارند تا آن را محلی برای رشد و تعالی اسلام ناب قرار داده و از اشاعه چهره ناخوشایند از اسلام جلوگیری کنند.

وی گفت: ظرفیت‌های خواهران طلبه بسیار رشد کرده است و امروز با استفاده از ابزارهای روز می‌توان تبلیغ کرد و نیازی نیست که مثل قدیم کارهای سخت انجام دهیم امروز می‌توانیم تبلیغ را با استفاده از بسترهای روز استفاده کنیم.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha