جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: ۴۰ دوره کوتاه مدت در طول تابستان به صورت مجازی در زمینه موضوعات اخلاق و تربیت، ‌مهارت‌های ارتباطی، تعامل با همسران و... برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی با بیان اینکه دوره‌های تابستان امسال در دو بخش رسمی و آزاد برگزار شد، اظهار کرد: دوره‌های رسمی کلاس‌های سطح کارشناسی در دو رشته علوم حدیث و علوم و معارف قرآن است که هزار و ۲۰۰ دانشجو شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون‌های این دوره در بیش از ۳۳ نمایندگی در سراسر کشور برگزار شد و هفته گذشته این دوره به اتمام رسید.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث  موسسه دارالحدیث، با بیان اینکه دوره‌های رسمی در زمینه کارشناسی علوم حدیث و علوم و معارف قرآن است گفت: علاوه بر دوره‌های رسمی، دوره‌های آزاد کوتاه مدت در موضوعات مختلف عقاید اسلامی در قرآن، شرح زیارت جامعه، آشنایی با نهج‌البلاغه، تکنیک‌های موفقیت، مهارت و تفکر، آیین بهداشت و تندرستی در اسلام، سبک زندگی و نظیر این موارد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ دوره کوتاه مدت در مجموع در طول تابستان به صورت مجازی در زمینه موضوعات اخلاق و تربیت، ‌مهارت‌های ارتباطی، تعامل با همسران و... برگزار شد که بیش از ۴۰۰ نفر در این دوره‌های کوتاه مدت شرکت کردند.

حجت الاسلام غلامعلی عنوان کرد: دوره مجازی حدیث به زودی برای کسانی که علاقه مند به علوم حدیث هستند ولی امکان ندارند که به صورت کلاسیک دانشگاه بروند، در قالب ۲۸ واحد و دو ترم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: صدها نفر از دوره‌های آزاد استقبال کردند، هر فرد با مراجعه به سایت مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث vu.qhu.ac.ir می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و در قالب کلاس‌های مجازی در طول یک ترم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نحوه آزمون دوره کارشناسی ارشد گفت: سئوالات آزمون تشریحی است و به صورت آنلاین برگزار می‌شود، سال گذشته استقبال خوبی از دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد صورت گرفت.

حجت الاسلام غلامعلی با بیان اینکه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث نخستین مرکزی بوده که به صورت مجازی در کشور دوره‌های رسمی دانشگاهی ارائه کرده، گفت: این مرکز زیرمجموعه دانشگاه قرآن و حدیث است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند و مدرک این مرکز مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha