جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خواستار توسعه ظرفیت استفاده از فناوری اطلاعات در میان بانوان طلبه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی پنجشنبه 12 شهریور در مراسم رونمایی از شش سامانه مبتنی بر موبایل حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز فناوری اطلاعات این نهاد را یکی پیشتازترین مجموعه‌های فناوری اطلاعات در میان مراکز حوزوی دانست و افزود: این مرکز یک مجموعه کامل با حضور کارشناسان برتر عرصه فناوری اطلاعات به شمار می‌رود که نتیجه 15 سال کار در زمینه فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی در ابلاغ پیام دین اظهار کرد: ستاد مرکز مدیریت حوزه‌های علیمه خواهران زمینه و بستر این کار را فراهم می‌کند اما طلاب و مدیران صف نیز باید به سمت استفاده از این امکان حرکت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: باید به لحاظ امکانات، نظارت و محتوا زمینه‌های حضور طلاب در فضای مجازی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز حجت را بر ما در استفاده از فضای مجازی تمام کرده است، گفت: اگر تا دیروز تبلیغ صرفا از سوی یک طلبه‌ای که حداقل 10 سال تحصیل کرده است، انجام می‌شد، امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای تنها دو سال تحت تاثیر القائاتی به نام دین قرار می‌گیرند و پس از آن دنیا را به آتش می‌کشند. اگر ما برنامه‌ریزی مناسبی نسبت به فعالیت در فضای مجازی نداشته باشیم، از میدان عقب خواهیم ماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با اشاره به اینکه بخش زیادی از جذب نیروها از سوی فرقه‌های باطل از طریق فضای مجازی انجام می‌شود، ‌گفت: ما در حوزه‌های علمیه باید از این فضا در عرصه‌های محتوایی، تبلیغی و پژوهشی بهره ببریم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha