پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب

حوزه/ با حضور مسئولان حوزه و سایر نهادهای دولتی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ،طی مراسمی با حضور امام جمعه سنقرو کلیایی و مدیر و مسولان حوزه علمیه کرمانشاه و سایر مسولان محلی این شهرستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار گردید که طی آن از  زحمات حجت الاسلام صادق ایرانی، تقدیر و حجت الاسلام مجید بنی عامریان به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی گردید.

حجت الاسلام برقراری،  در  این مراسم با تبریک فرا رسیدن و آغاز سال تحصلی جدید حوزه های علمیه اظهار داشت :نقش حوزه های علمیه در جامعه بسیار اساسی و کلیدی بوده و باید این جایگاه تقویت گردد.

امام جمعه سنقرو کلیایی افزود : با توجه به اینکه خیر و سعادت بشری در گروه مسیر صحیح و درست و همچنین حرکت در راه اصلی حق و حقیقت بوده و طلاب و روحانیون بعنوان مبلغان دین و معلمان اخلاق در این راه مسئولیت مهم و سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر سابق مدرسه علمیه سنقر نیز طی سخنانی گزارشی از عملکرد سیزده ساله خود در زمان تصدی مدیریت این مدرسه را ارائه نمود و خدمت به طلاب و حوزه های علمیه را افتخاری بزرگ و سعادتی عظیم ذکر کرد و گفت : همه ما در این راه سرباز امام زمان (عج) هستیم و با تمام وجود در این راه تلاش نماییم و اهتمام خود را بکار بگیریم که وظیفه خود را به درستی انجام داده و یک سرباز واقعی باشیم.

حجت الاسلام بنی عامریان، مدیر جدید این مدرسه نیز مسئولیت در حوزه را خطیر و بزرگ دانست که باید به درستی و نحو احسنت انجام شود زیرا باید طلاب مهذب به بهترین وجه ممکن تربیت و پرورش یابندتا بتوانند بعنوان منادیان دین وظیفه خود را بصورت درست و صحیح در جامعه ایفا نمایند.

وی در پایان یاد آور شد: ما بعنوان خادمان طلاب و حوزه هستیم و با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) با راهنمایی و مشورت و یاری بزرگان حوزه  با جدیت و تلاش مستمر برای سربازی در این سنگر مهم و مقدس آماده فعالیت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha