پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
موسوی کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خدمت به طلاب و روحانیون به عنوان سربازان امام عصر(عج) و کمک به پویایی و بالندگی حوزه را افتخار و توفیق الهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در مراسم معرفی مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان سنقرکلیایی با تبریک فرا رسیدن سال تحصلی جدید حوزه های علمیه، اظهار داشت: داشتن مسئولیت در جای مهمی مانند حوزه علمیه، مسئولیتی سنگین و خطیر است، اما در عین حال خدمت به طلاب و روحانیون به عنوان سربازان امام عصر(عج)، افتخاری بزرگ و شیرین است .

وی افزود: همه ما به عنوان خادمان و مبلغان دین، رسالتی عظیم و بزرگ بر عهده داریم و باید دین مبین اسلام را بصورت کامل و صحیح عرضه نماییم و به عنوان معلمان اخلاق بتوانیم در جامعه اثرگذار باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: رابطه مدیران مدارس و اساتید با طلاب باید بسیار صمیمی و نزدیک باشد تا بتوانند با همدلی، در اجرای برنامه های اخلاقی و تهذیبی و آموزشی موفق باشند و به پویایی و بالندگی حوزه کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر این که تفکر و برنامه ریزی درست و صحیح را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزشی، تهذیبی و سایر برنامه های مدون ضروری است و مدیران مدارس باید با توجه به شرایط و اقتضای زمانی، نسبت به اجرای برنامه ها اشراف کامل داشته باشند.

وی در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام ایرانی که مدت 13سال مسئولیت مدرسه علمیه سنقر کلیایی را بر عهده داشت، قدردانی و برای حجت الاسلام بنی عامریان در این سنگر مهم و خطیر آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha