شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 357767
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
خانواده

حوزه/رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اصفهان از برگزاری کارگاه "مهارت های فرزند پروری" ویژه مبلغان گروه های تخصصی "کودکان و نوجوانان" و "خانواده و مشاوره" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محمد بهارلو، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر به ضرورت آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها تاکید کرد و گفت: بی شک علاوه برآموزش های تخصصی که در بازه زمانی بلند مدت یا میان مدت ارائه می شود، طرح ریزی برای عرضه تلخیص و موجز مباحث کاربردی دربازه زمانی کوتاه مدت و در قالب آموزش های ترویجی ضروری است.

وی افزود: این آموزش ها بیش از آن که منجر به دانش افزایی گردد، زمینه ساز انگیزش بخشی و اطلاع رسانی نسبت به آخرین تحولات در حوزه آموزش می باشد.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که انجام این آموزش ها در پوشش نشست های علمی می تواند به فرآیند آموزش و آگاهی در قالب کارگاه های تخصصی دانش افزایی منجر شود، گفت: در همین راستا کارگاه یک روزه با موضوع "مهارت های فرزند پروری، تربیت به مثابه بودن و الگوی ارتباط قلبی" با حضور دکتر عبدالعظیم کریمی ویژه گروه های تخصصی کودکان و نوجوانان، خانواده و مشاوره توسط اداره آموزش های کاربردی مبلغان اداره کل فرهنگی و تبلیغی اصفهان برگزار شد.

وی، اطلاع رسانی از آخرین یافته های علمی را از اهداف دوره اعلام کرد و گفت: ارائه تلخیصی و موجز مباحث آموزشی کاربردی و ایجاد انگیزش لازم به منظور پیگیری تفصیلی مباحث مطرح شده از دیگر اهداف این دوره می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha