جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تواشیح

حوزه/ مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: استان قم در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری تواشیح سازمان اوقاف رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات تواشیح سازمان اوقاف در تهران اظهار کرد: نوزدهمین دوره این مسابقات با برتری گروه‌های تواشیح استان قم به پایان رسید.

وی افزود: گروه‌های تواشیح میعاد، معراج و تسنیم از قم در این سری از مسابقات حضور یافتند و توانستند رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه گروه میعاد موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات شد گفت: همچنین گروه‌های معراج و تسنیم (ویژه بانوان) هم توانستند به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم و دوم شوند و به این ترتیب استان قم در مجموع توانست به عنوان نخست این دوره از مسابقات دست یابد.

وی ادامه داد: موفقیت گروه‌های تواشیح قم در مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه مرهون تلاش اعضای این گروه‌ها و برنامه‌ریزی مدون برای کسب آمادگی هر چه بیشتر به منظور رقابت در سطح ملی بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha