پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی

حوزه/ معاونت طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان قزوین گفت: ۱۰۰ طلبه و روحانی قزوینی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی که خود از رزمندگان و جانبازان دوران حماسه و ایثار است، به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیت و دیگر شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذار روحانیت در جبهه ها برای همه مشهود بود و این قشر در مناطق عملیاتی نقش محوری داشت.

معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روحانیت در جبهه ها علاوه بر این که به مسایل دینی و تبلیغی می پرداختند،  در عملیات ها هم در قامت رزمنده و یا فرمانده، حضوری فعال و محوری داشتند و همواره مشاوران بسیار خوبی برای فرماندهان جنگ بودند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس استان قزوین 100 شهید روحانی را تقدیم آرمان های انقلاب و امام(ره) کرد و این مهم بیان کننده حضور و نقش تأثیرگذار آنها در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

حجت الاسلام صفی خانی، فداکاری و ایثار همه رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس را بی بدیل دانست و یادآور شد: در آن دوران آن چیزی که برای ملت ایران پیروزی به همراه داشت ایمان به خدا، توسل به ائمه معصومین(ع)  و رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha