شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبدالمحسن جمال

حوزه/ نماینده سابق پارلمان کویت خطاب به تکفیری ها گفت: شما را به خدا به من بگویید آیا اگر یکی از این گلوله هایی که به سمت مسلمانان شلیک کرده اید به سوی صهیونیست ها شلیک می کردید، آیا باز هم جهان همانند امروز که مسلمانان را می کشید ساکت می نشست؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» عبدالمحسن جمال نماینده سابق پارلمان کویت با انتشار یادداشتی در مطبوعات کویت گفت: تکفیری ها شمشیرهای خود را فقط برای کشتار مسلمانان تیز کرده اند و در برابر جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند.

وی با انتقاد از سکوت مرگبار گروه های تکفیری تروریست در برابر جنایت های جلادان صهیونیست در مسجد الاقصی و فلسطین اشغالی گفت: این گروه گمراه تکفیری هیچ ارتباطی با اسلام ندارند.

این نماینده سابق کویت گفت: عرب ها سرگرم جنگ با خود و کشتار همدیگر و تخریب خانه های همدیگر هستند و از غرب برای کشتن برادران مسلمان خود سلاح می خرند و در همین حال صهیونیست ها از فرصت سوء استفاده می کنند تا سرزمین معراج را به تباهی بکشانند و حرمت مسجد الاقصی را زیر پا بگذارند و به مردان و زنان مسلمان توهین کنند.

سؤال ما این است کسی که در گذشته 12 هزار مبارز را برای جنگ در سوریه تجهیز کرد، اکنون کجا است؟ چرا پنهان شده؟ چرا صدایی از او به گوش نمی رسد؟!

آن 12 هزار تروریستی که راهی جنگ در سوریه شدند اکنون کجا هستند؟ چرا اکنون که صهیونیست ها به قبله اول مسلمانان توهین کرده اند همه عقب نشسته اند؟

کسی که پیش از این از یاران تکفیری خود در شام تقاضا کرد ده نفر مسلمان برای او آماده کنند تا خودش سر از تن آنها جدا کند اکنون کجاست؟ چرا حرفی نمی زند و از تکفیری ها نمی خواهد با صهیونیست ها بجنگند؟

کسانی که برای جنگ با مسلمانان به سوریه رفتند اکنون کجا هستند؟ چرا اکنون که صهیونیست ها به زنان مسلمان توهین می کنند کاری نمی کند؟

نیروهای داعش و النصره و القاعده و امثال آنها که سال ها مسلمانان سوریه را کشتند اکنون کجا هستند؟ واکنش آنها به اتفاقات سرزمین معراج و اسراء چیست؟

گویی آنها فقط متخصص مسلمان کشی و اختلاف افکنی میان مسلمانان و تکفیر آنها هستند و در مقابل با صهیونیست ها سر سازگاری و سازش دارند.

و از اینجا است که می توان فهمید چه کسانی مسلمان واقعی هستند و برای وحدت مسلمانان و توقف جنگ میان آنها و یاری قدس تلاش می کنند.

اما در پایان شما را به خدا به من بگویید آیا اگر یکی از این گلوله هایی که به سمت مسلمانان شلیک کرده اید به سوی صهیونیست ها شلیک می کردید، آیا باز هم جهان همانند امروز که مسلمانان را می کشید ساکت می نشست؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha