شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش تجلیل از حماسه سازان ایثار و شهادت در قزوین

حوزه/ به همت حوزه علمیه استان قروین ،همایش تجلیل از حماسه سازان ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، این مراسم با تلاش مدیریت حوزه علمیه قزوین و سازمان بسیج طلاب و روحانیون و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از رزمندگان و ایثارگران طلاب و روحانی در هشت سال دفاع مقدس در سالن شهید مطهری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین برگزارشد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم اظهار کرد: رزمندگان سلحشور ما در جبهه های حق علیه باطل به دشمنان و تمام ابرقدرتهای دنیا که با صدام و حزب بعث همکاری نزدیک و تسلیحاتی داشتند درس فراموش نشدنی داد.

وی با بیان این که تمام کشورهای دنیا با صدام و رژیم بعث همکاری نزدیکی داشتند و مهم ترین هدف آنها ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران بود تصریح کرد: دشمنان این خاک مقدس در تلاش بودند بعد از اشغال خرمشهر دیگر شهرها را نیز به اشغال خود درآورند ولی با همت و تلاش رزمندگان سلحشور ما و با تکیه بر روحیه جهاد، شهادت و اخلاص مثال زدنی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به آرزوهای خود دست نیافتند.

این مقام مسئول به نقش و جایگاه روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان پرچمداران نهضت،  حضوری فعال و کلیدی در جبهه ها داشتند.

وی زنده نگهداشتن و معرفی فداکاری های روحانیون را در دوران دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: باید همیشه نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام روزها و لحظات یاد و خاطره این عزیزان زنده نگه داشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha