سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سعیدی سپاه

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز باید دستاوردهای دوران دفاع مقدس به صورت مناسب به مردم اطلاع‌رسانی شود تا درک آنها از این دستاوردها ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در همایش تجلیل از حماسه سازان ایثار و شهادت که  سالن شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: ملت ما با وحدت، همدلی و انسجام توانستند، در برابر دشمن متجاوز با کمترین و ابتدایی‌ترین امکانات نظامی و نیرو بایستند و به آنها اجازه ندهند که به یک وجب از خاک میهن اسلامی تجاوز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز نیز مردم ایران باید هوشیار باشند و اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و نظامی ارتقا بدهند تا در برابر فتنه‌های دشمنان بتوانند، به موقع مقاومت کرده و این فتنه‌ها را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته، بیان کرد: باید این دستاوردها با بهره‌گیری از شیوه‌ها و راهکارهای مناسب به مردم اطلاع‌رسانی شود تا درک آنها از این دستاوردها ارتقا یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام تابع ولایت‌فقیه بودند، اظهار کرد: آنها با تبعیت از بیانات و دستورات امام خمینی(ره) و ایمان به خدا توانستند، در برابر دشمن مجهز به همه امکانات نظامی مبارزه کرده و به پیروزی برسند.

وی، با اشاره به اینکه بقای انقلاب اسلامی در گرو تبعیت از ولایت‌فقیه است، افزود: امروز نیز مردم با پیروی از سیره شهدا تابع ولایت ‌فقیه هستند و از دستورات رهبر فرزانه انقلاب اطاعت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ، با بیان اینکه مردم ایران اکنون نیز تابع ولایت فقیه هستند، گفت: امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد، به همین دلیل سران کشورهای استکبار جهانی پای میز مذاکره آمدند تا از ادامه پیشروی ایران در منطقه جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha