جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از ایجاد کتابخانه قفسه باز در حرم امامزادگان استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که در محل فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار شد، با تسلیت در گذشت حجاج به ویژه حجاج ایرانی و تبریک فرا رسیدن دهه ولایت، گفت: امیدواریم همه شیعیان با عمل به سیره و روش زندگانی امیرمؤمنان علی(ع) و منویات مقام معظم رهبری، ولایت پذیری را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه و علم اندوزی در دین مبین اسلام و آموزه های دینی، افزود: پیشرفت و توسعه جوامع در گرو میزان مطالعه و علم و دانش است و برای گسترش فرهنگ مطالعه نیازمند همت نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای، بخصوص صدا و سیما و اصحاب رسانه هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان این که این نهاد تاکنون اقدامات ارزشمند فرهنگی را در راستای ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی در جامعه انجام داده، تصریح کرد: در استان لرستان بیش از ۸۰ بقعه متبرکه وجود دارد و برای ایجاد کتابخانه قفسه باز در 8 بقعه مرکز استان آمادگی لازم را داریم.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به این که در استفاده از موقوفات، طبق نیت واقفان عمل می‌شود، خاطر نشان کرد: امید می‌رود با هم‌فکری واقفان و مسئولان فرهنگی استان، بتوان موقوفات را در جهت گسترش امورات فرهنگی و اجتماعی در جامعه کاربردی‌تر ساخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha