جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هاشم صفی الدین

حوزه/ رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: نظام عربستان توانایی ایفای نقش منطقه ای ندارد و از این رو به سیاست کشتار و قتل در سوریه و لبنان و یمن و عراق روی آورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله عصر روز شنبه در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دختر منطقه شمال و جبل لبنان گفت: نظام عربستان توانایی ایفای نقش منطقه ای ندارد و از این رو به سیاست کشتار و قتل در سوریه، لبنان، یمن و عراق روی آورده است.

وی عربستان را مانع اصلی تاخیر در انتخاب رئیس جمهور لبنان دانست و افزود: عربستان می خواهد رئیس جمهور مورد نظر خود را برای لبنان تعیین کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله حادثه منا را یک جنایت دانست و خواستار انجام تحقیقات جدی در این زمینه شد تا مقصران این حادثه مشخص شوند.

وی خاطر نشان کرد مسئولان عربستان باید در این زمینه پاسخگو باشند، اما در هر صورت روش برخورد مسئولان سعودی با این حادثه پس از وقوع آن بسیار زشت و زننده بود.

سید صفی الدین با اشاره به استمرار جنایت های عربستان نسبت به مردم یمن، از سکوت جهان عرب در مقابل حملات هوایی عربستان به یمن انتقاد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha