چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فاجعه منا

حوزه/ اساتید حوزه و دانشگاه گفت: آل سعود با عملکرد خود در حادثه تاسف بار منا، زشت ترین چهره خود را به جهان نشان داد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» خانم لباف در جمع طلاب جامعه الزهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: آل سعود چهره کریه خود را پشت نقاب اسلام پنهان کرده بود، اما حادثه منا و تجاوز به یمن، حقیقت آنان را آشکار کرد.

وی با بیان اینکه خون هایی که در منا ریخته شد قطعا پاسخی الهی را در پی خواهد داشت، افزود: رژیمی که بر خون مظلومان پا بگذارد قطعا پایدار نخواهد بود و اگر حکومتی به بقاء خود امیدوار باشد هیچگاه در ظلم و خونریزی چنین افراط نمی کند و این جنایات ناشی از آینده سیاه و تاریک رژیم آل سعود است.

لباف اضافه کرد: جانباختگان منا با تاسی از فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و امام حسین(علیه سلام) در رمی جمرات پاک و مطهر حج خود را بجا آوردند و به این مقام والا نایل شدند.

این استاد بیان کرد: حادثه منا، حادثه تاریخی است که ادامه آن توسط تروریست هایی مانند داعشی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به خواهران طلبه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) گفت: تنها راهى كه ما را به هدف از خلقت انسان مى‌رساند عبودیت است و یکی از مراتب بندگی اين است كه ما خدا را عبادت كنيم و اراده خود را تابع اراده او قرار دهيم چون معتقديم او مصلحت واقعى ما را بهتر از خودمان و بهتر از هر كسى مى‌داند.

وی ادامه داد: رسيدن به چنين مقام‌هايى با همت غيرممكن نيست. بايد از مراتب پايين شروع كنيم و قدم به قدم به پيش رويم.

سخنران مراسم، مقوله ولایت را ی از مهمترین دستورات دینی عنوان کرد و افزود: انسان باید از روی عقل به ولایت اعتقاد داشته باشد و اعتقاد به ولایت باید با قلب گره خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha