پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری با رهبری

حوزه/بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضاي ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری که در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۱۳ برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضاي ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری که در تاریخ 1394/7/13 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد منتشر شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به توطئه و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن با استفاده از همه ابزارها علیه انقلاب اسلامی، گفتند: سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است.
رهبر انقلاب، تلاشهای جاری و فعالیتهای جریان مؤمن و حزب اللهی و مسئولان متعهد در مقابل این تهاجم دشمن را مفید و لازم خواندند و افزودند: کار در خصوص ترویج و تعمیق مفاهیم مهمی نظیر «جهاد»، «شهید و شهادت» و «صبر برای خدا»، از جمله کارهای مهمی است که می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند.
ایشان، لازمه کار عمقی در ترویج این مفاهیم اساسی را اقناع مخاطبان و استفاده از ابزارهای هنری و تبلیغی خواندند و گفتند: اصحاب فکر و اصحاب هنر باید با همکاری یکدیگر، محصولات مؤثری را تولید کنند که این کار هم وظیفه مسئولان دولتی و غیر دولتی است و هم برعهده جریان مؤمن مردمی می‌باشد.
رهبر انقلاب همچنین با اشاره به انگیزه، اخلاص و حضور بارز مردم استان چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس، از رشادتهای مردم این استان تجلیل کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha